2008年1月12日 星期六

大吉利是有限公司 (The Darjeeling Limited)

3


影片: 《大吉利是有限公司》(The Darjeeling Limited)
導演: 韋斯安德遜 (Wes Anderson)
日期: 11/1/08
影院: 百老匯電影中心
座位: H2

絕對是08年第一部要推介的電影. 簡單、瘋狂、幽默、感人、好玩.......是一部過癮的作品. 導演不按章法的處理方法, 又自成一格. 看到那一個個有趣的panorama、pan shot、track shot、慢鏡等, 真是拍案叫絕.

開場的短片, 也非常有趣. 妙寫一對男女關係. 開始以為自是短片一部, 但後來發現果然是別有用意.



看後, 我就如主角一樣, 也經歷了一次靈性修行之旅, 但卻是非一般的.

評分: 8分

2 則留言:

Raymond Lau 提到...

長人, 原來你有個咁正既BLOG, 我都從展鳳到知道的..呢套片比想像中好, 佢上畫我第一時間去睇, 本人好鐘意, 但出奇地我在電影中心戲院門口中聽到有人不停地對套戲說這樣不是, 那樣不是, 又話唔好笑, 笑唔出, 都唔知d人笑乜, fxxk, 無深到的人請人"旺角百老匯"啦...

長人 提到...

我絕對認為是今年必看電影之一. 或者電影中心在播片前要出個告示: " 以下電影經電影研究人仕評定為有深度電影, 如對電影藝術無興趣者, 請即離場"

我也不知你有blog, 已即時加進我的list中.